Blogowanie daje ludziom narzędzia,
do zarabiania i komunikowania się z
resztą świata.
Wielu ludzi przekonało się, że
pisanie bloga całkowicie odmieniło
ich życie i to na lepsze.
Blogi dają ujście kreatywności. Blogi wpływają na
ludzi. Blogi są narzędziem komunikacji, źródłem
edukacji i rozrywki. Blogi mogą łączyć ludzi, wspierać
przyjaźnie, służyć rozpowszechnianiu idei, wpływać
na poglądy polityczne oraz być źródłem informacji.
Blog może być niemal wszystkim, czym zechcesz, ale
to, czego ja doświadczyłem w rezultacie blogowania,
to nowy sposób na życie.
Codziennie mogę oddawać się swojemu hobby i komunikować się z podobnie myślącymi Osobami
Zarabiać można na wiele sposobów i na pewno to, jak to robię dzisiaj różni się od tego, jak to robiłem rok temu lub jak to będę robić w przyszłym roku. Zarabianie polega po prostu na stosowaniu metod zarabiania pieniędzy na treści, które publikujesz na blogu.
Zawodowe blogowanie nie oznacza dla mnie szukania zleceń na pisanie tekstów. Chodzi o budowanie biznesu, aktywów w sieci, i używanie ich jako dźwigni dla zarabiania pieniędzy w teraźniejszości, i budowanie długoterminowej wartości na przyszłość.
Istnieją dwie podstawowe kategorie pojęć: strategie i techniki.
Strategia
objaśnia, dlaczego coś się dzieje. Strategia pomaga Ci przewidzieć i zrozumieć rezultaty jako skutki określonych działań:
- zastosuj regułę 80/20 dla maksymalnych efektów przy minimalnych nakładach;
- wykorzystaj budowanie wzajemnych relacji jako dźwignię do zwiększania ruchu i ilości linków;
- spędzaj mniej czasu na czytaniu innych blogów, a więcej na pisaniu własnego;
- zacznij działać;
- buduj małe kanały komunikacji, aby uzyskać dostęp do większych kanałów;
- w początkowych miesiącach zapomnij o zarabianiu pieniędzy;
- stosuj metodę małych kroków- codziennie wykonuj choć jedną czynność;
- dawaj zanim zaczniesz brać.
Techniki
to są kroki, czyli działania, które należy podjąć dla osiągnięcia wyników. Większość
technik to procesy i taktyki, które, poprzez zastosowanie ich na blogu, prowadzą
do zarabiania pieniędzy, bezpośrednio bądź pośrednio:
- napisz trzy-częściowy artykuł filarowy do publikacji w przyszłym tygodniu;
- zainstaluj Google Ad Sense;
- napisz recenzję książki;
- zainstaluj wtyczkę do optymalizacji znaczników: title w wyszukiwarkach (SEO title plug-in);
- zapisz się do MyBlogLog.com i dodaj swój profil;
- zostawiaj po 10 komentarzy dziennie na innych blogach przez tydzień;
- zaplanuj przeprowadzenie wywiadu z Yero w formie podcastu;
- stwórz stronę dla reklamodawców;
- przetestuj Test-link-Ads.com, sponsorowane linki tekstowe w prawej kolumnie.
Opracowanie właściwych strategii i wprowadzanie ich w życie przy zastosowaniu
odpowiednich technik prowadzi do zysków z blogowania.
Zobacz link: http://ebiznes.zdrowejagody.pl
Mój blog: http://zdrowejagody.pl
niedziela, 19 czerwca 2011
środa, 15 czerwca 2011
LISTA KONTAKTÓW
Zabierając się za robienie biznesu musisz wiedzieć, z kim go będziesz robić. Dlatego nie ma innej drogi jak przyjrzeć się swoim dotychczasowym znajomym, kontrahentom, klientom, współpracownikom i sprawdzić czy będą się nadawać do Twojego biznesu. W wielu miejscach podejmuje się temat robienia listy kontaktów, słuszności tego zadania oraz ilości kontaktów. Ja uważam, że w tym wszystkim najważniejsze jest to by ją zrobić, a następnie dobrze wyselekcjonować.
Jest taka stara szkoła stosowana przez wielu liderów, menadżerów nie tylko z branży MLM, która mówi o tym, że jak zaczynasz pracę to pierwsze, co robisz to idziesz do sklepu i kupujesz największy, najdroższy i najładniejszy notes, jaki znajdziesz.
Dlaczego taki – żeby Ci było szkoda go nie wykorzystać!
Wracasz do domu siadasz i spisujesz wszystkich znajomych, jacy Ci przyjdą do głowy, nie ważne czy masz z nimi kontakt czy nie.
Natomiast ja chcę pokazać ci dzisiaj, że Ty tak naprawdę to już masz gotową listę tylko musisz się nauczyć z niej korzystać!
Weź do ręki swoją komórkę – ile masz kontaktów: 100, 200 ...?
Teraz wejdź w pierwszy kontakt i przepisz go na kartkę. U mnie jest to Adam, kolega z pracy w hurtowni spożywczej. Teraz przypomnij sobie inne osoby z tego miejsca pracy, których być może nie masz zapisanych w telefonie. Wypisujesz teraz osoby, które kojarzysz z Adamem: razem z nami pracował Darek kierowca, Mariusz kierowca, Ewka kierowniczka magazynu, Leszek operator wózka.... Nie mam do tych ludzi kontaktu, więc może się przejdę odwiedzić w pracy swoich strych znajomych. Idę i zbieram te kontakty.
W ten sposób wypisujesz wszystkich ludzi z kontaktów w telefonie.
Dalej wejdź na swoją pocztę mail - ile masz znajomych w książce adresowej, popatrz na te nazwiska i znowu metodą skojarzeń przypomnij sobie osoby, do których nie masz maila, ale pamiętasz, że razem coś robiliście.
Dalej otwórz swój komunikator - ile masz tam znajomych?
Dalej wejdź na jeden z portali społecznościowych – www.nk.pl, www.facebook.pl czy www.goldenline.pl
I co teraz z tym wszystkim zrobić?
Stwórz sobie miejsce, czy to w notesie, kalendarzu czy tak jak ja w excelu, gdzie będziesz odnotowywać nazwisko osoby, której złożyłeś propozycje biznesową, datę tej propozycji i rezultat. Ta lista ma Ci pomóc po prostu porządkować to, co masz i unikać dublowania kontaktu. Przecież zależy nam na ilości osób, z którymi porozmawiamy a nie na zapełnieniu pustych pól.
Kiedy masz już wpisane pierwsze 100 nazwisk, przejdź do ważniejszej rzeczy czyli do uzupełnienia listy o brakujące kontakty oraz do selekcji.
Pamiętaj, że nie każdy się nadaje do tego biznesu, nie każdy będzie chcieć z Tobą pracować lub nie z każdym Ty powinieneś chcieć pracować. Dlatego proponuję następującą metodę selekcji znajomych (jeżeli robisz listę na papierze to do tej czynności warto zrobić druga osobną kartkę, jeżeli robisz ją w excelu to od razu możesz zrobić sobie jedną tabelkę będącą połączeniem tych dwóch)
W kolumnie „Imię i nazwisko” wpisujemy naszych znajomych, a później zaznaczamy krzyżykiem w kolumnach A-I, czy dana cecha pasuje do naszego znajomego, na końcu sumujemy ilość krzyżyków.
W pierwszej kolejności powinniśmy umówić się z osobami, u których suma krzyżyków jest największa.
Cechy charakteru znajomych:
1. Są osobami przedsiębiorczymi lub prowadzą własną działalność
2. Mają w sobie dużo entuzjazmu, są optymistami
3. Chcą się rozwijać
4. Mają wielu znajomych i przyjaciół
5. Chcą zarabiać pieniądze lub sobie dorobić
6. Są chętni poświęcić czas czemuś nowemu i interesującemu
7. Są nie usatysfakcjonowani swoją sytuacją życiową
8. Chcą osiągnąć sukces
9. Ufają nam
http://ebiznes.zdrowejagody.pl
http://zdrowejagody.pl
Jest taka stara szkoła stosowana przez wielu liderów, menadżerów nie tylko z branży MLM, która mówi o tym, że jak zaczynasz pracę to pierwsze, co robisz to idziesz do sklepu i kupujesz największy, najdroższy i najładniejszy notes, jaki znajdziesz.
Dlaczego taki – żeby Ci było szkoda go nie wykorzystać!
Wracasz do domu siadasz i spisujesz wszystkich znajomych, jacy Ci przyjdą do głowy, nie ważne czy masz z nimi kontakt czy nie.
Natomiast ja chcę pokazać ci dzisiaj, że Ty tak naprawdę to już masz gotową listę tylko musisz się nauczyć z niej korzystać!
Weź do ręki swoją komórkę – ile masz kontaktów: 100, 200 ...?
Teraz wejdź w pierwszy kontakt i przepisz go na kartkę. U mnie jest to Adam, kolega z pracy w hurtowni spożywczej. Teraz przypomnij sobie inne osoby z tego miejsca pracy, których być może nie masz zapisanych w telefonie. Wypisujesz teraz osoby, które kojarzysz z Adamem: razem z nami pracował Darek kierowca, Mariusz kierowca, Ewka kierowniczka magazynu, Leszek operator wózka.... Nie mam do tych ludzi kontaktu, więc może się przejdę odwiedzić w pracy swoich strych znajomych. Idę i zbieram te kontakty.
W ten sposób wypisujesz wszystkich ludzi z kontaktów w telefonie.
Dalej wejdź na swoją pocztę mail - ile masz znajomych w książce adresowej, popatrz na te nazwiska i znowu metodą skojarzeń przypomnij sobie osoby, do których nie masz maila, ale pamiętasz, że razem coś robiliście.
Dalej otwórz swój komunikator - ile masz tam znajomych?
Dalej wejdź na jeden z portali społecznościowych – www.nk.pl, www.facebook.pl czy www.goldenline.pl
I co teraz z tym wszystkim zrobić?
Stwórz sobie miejsce, czy to w notesie, kalendarzu czy tak jak ja w excelu, gdzie będziesz odnotowywać nazwisko osoby, której złożyłeś propozycje biznesową, datę tej propozycji i rezultat. Ta lista ma Ci pomóc po prostu porządkować to, co masz i unikać dublowania kontaktu. Przecież zależy nam na ilości osób, z którymi porozmawiamy a nie na zapełnieniu pustych pól.
Kiedy masz już wpisane pierwsze 100 nazwisk, przejdź do ważniejszej rzeczy czyli do uzupełnienia listy o brakujące kontakty oraz do selekcji.
Pamiętaj, że nie każdy się nadaje do tego biznesu, nie każdy będzie chcieć z Tobą pracować lub nie z każdym Ty powinieneś chcieć pracować. Dlatego proponuję następującą metodę selekcji znajomych (jeżeli robisz listę na papierze to do tej czynności warto zrobić druga osobną kartkę, jeżeli robisz ją w excelu to od razu możesz zrobić sobie jedną tabelkę będącą połączeniem tych dwóch)
W kolumnie „Imię i nazwisko” wpisujemy naszych znajomych, a później zaznaczamy krzyżykiem w kolumnach A-I, czy dana cecha pasuje do naszego znajomego, na końcu sumujemy ilość krzyżyków.
W pierwszej kolejności powinniśmy umówić się z osobami, u których suma krzyżyków jest największa.
Cechy charakteru znajomych:
1. Są osobami przedsiębiorczymi lub prowadzą własną działalność
2. Mają w sobie dużo entuzjazmu, są optymistami
3. Chcą się rozwijać
4. Mają wielu znajomych i przyjaciół
5. Chcą zarabiać pieniądze lub sobie dorobić
6. Są chętni poświęcić czas czemuś nowemu i interesującemu
7. Są nie usatysfakcjonowani swoją sytuacją życiową
8. Chcą osiągnąć sukces
9. Ufają nam
http://ebiznes.zdrowejagody.pl
http://zdrowejagody.pl
niedziela, 22 maja 2011
Korzyści z elastycznej Strony domowej
Po opanowaniu Techniki współpracował aktualizację startowej, PRZY podstawowych zachowaniu treści Tej samej jednoczesnym, będziesz Na Dobrej drodze do korzyści z elastycznego uznania Stronie głównej. Elastyczne strona główna pozwala bd w trybie offline Marketingowych sprawdzenie działań. Zanim wydawać Pieniądze Na reklamę czasopisma przetestować Gazety Lub można przejść Na swojej Stronie. Będzie można zobaczyć, Jak Ludzie reagują Reklamy na. Twoja strona domowa pozwoli ustalić, które produkty opisywane przyciągają największe zainteresowanie. Można również określić, które generują najwięcej atrakcji graficznych. Musisz oprogramowanie śledzące SIEĆ , aby uzyskać tego typu informacje. Oprogramowanie do śledzenia pozwala uzyskać dane do obrotu, który jest szczegółowa i dokładna. Będzie można zobaczyć, które grafika osób kliknęło, jak również stronę internetową, co byli na krótko przed tym, na stronie witryny.
Treść jeśli nie piszesz: Jeśli nie pisać, lub wiedzieć, jak wykorzystać fotografie, nadal istnieją pewne rzeczy, które możesz zrobić, aby wygenerować treści witryny:
• Złe treści: Możesz kupić obrazy i fotografie, które są wysokiej jakości, nie wydając dużo pieniędzy. Wydatki kilkaset dolarów na kilka świetnych zdjęć będzie przejść długą drogę, dając swojej stronie profesjonalnego wyglądu. Istnieje wiele stron internetowych w Internecie, gdzie można znaleźć zdjęcia i fotografie, związane z działalnością firmy. Nie zaleca się zakup pisemnej treści z tej prostej przyczyny, że nie jest opłacalne. Wiele usług w Internecie, które dostarczają materiały pisane są ukierunkowane na dużych internetowych firm, które mają duży budżet marketingowy. Celem treści na stronie internetowej jest, aby Państwa firmy i produktu pojawiają się wiarygodne. Można to zrobić poprzez kilka dobrze przygotowany artykułów na swoich stronach internetowych.
• Dla klientów tworzyć treści: Możesz mieć klientów i generowanie treści witryny. Jednym sposobem na to jest utworzenie sekcji „Często zadawane pytania”. Tutaj klienci mogą zadawać pytania na temat produktu lub usługi i możesz wymienić swoje odpowiedzi. Można obracać tego typu informacjami i wyposażone w inne pytanie co tydzień. Innym sposobem tworzenia treści jest konkurs pytając klientów, aby wysłali Ci historie o tym, jak korzystali z produktu lub w jaki sposób pomógł im. Można zaproponować nagrodę specjalną taką jako kupon na darmowy produkt. Możesz wziąć najlepsze napisane historie i umieszczać je na swoich stronach internetowych. Jest to nie tylko rodzaj materiału, wielkie treści witryny, ale również działa jako referencje.
• Linki do innych materiałów: Inny sposób, że można dostać aktualizacja treści witryny bez konieczności pisania to sam jest poprzez umieszczanie nagłówków związanych z newsów na swojej stronie. Następnie po prostu podać link z hasłem do oryginalnego artykułu. Pomoc dla małych firm w internecie nie musi być oryginalny. Należy jednak być użyteczna dla ludzi, którzy czytają swojej stronie internetowej. Zawartość którą wybrać dla Twojej witryny internetowej będzie pokazać klientom, że zależy Ci na tyle na temat informacji, że jesteś dostarczanie im, aby opublikować linki do oryginalnych artykułów. Informacje te mogą obejmować wszystko, od zagadnień związanych ze zdrowiem nowych elementów do informacji na temat rodziny. Upewnij się, że dokładnie podać swój źródeł i nie kopiować bez zgody artykułów się.
http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik
Treść jeśli nie piszesz: Jeśli nie pisać, lub wiedzieć, jak wykorzystać fotografie, nadal istnieją pewne rzeczy, które możesz zrobić, aby wygenerować treści witryny:
• Złe treści: Możesz kupić obrazy i fotografie, które są wysokiej jakości, nie wydając dużo pieniędzy. Wydatki kilkaset dolarów na kilka świetnych zdjęć będzie przejść długą drogę, dając swojej stronie profesjonalnego wyglądu. Istnieje wiele stron internetowych w Internecie, gdzie można znaleźć zdjęcia i fotografie, związane z działalnością firmy. Nie zaleca się zakup pisemnej treści z tej prostej przyczyny, że nie jest opłacalne. Wiele usług w Internecie, które dostarczają materiały pisane są ukierunkowane na dużych internetowych firm, które mają duży budżet marketingowy. Celem treści na stronie internetowej jest, aby Państwa firmy i produktu pojawiają się wiarygodne. Można to zrobić poprzez kilka dobrze przygotowany artykułów na swoich stronach internetowych.
• Dla klientów tworzyć treści: Możesz mieć klientów i generowanie treści witryny. Jednym sposobem na to jest utworzenie sekcji „Często zadawane pytania”. Tutaj klienci mogą zadawać pytania na temat produktu lub usługi i możesz wymienić swoje odpowiedzi. Można obracać tego typu informacjami i wyposażone w inne pytanie co tydzień. Innym sposobem tworzenia treści jest konkurs pytając klientów, aby wysłali Ci historie o tym, jak korzystali z produktu lub w jaki sposób pomógł im. Można zaproponować nagrodę specjalną taką jako kupon na darmowy produkt. Możesz wziąć najlepsze napisane historie i umieszczać je na swoich stronach internetowych. Jest to nie tylko rodzaj materiału, wielkie treści witryny, ale również działa jako referencje.
• Linki do innych materiałów: Inny sposób, że można dostać aktualizacja treści witryny bez konieczności pisania to sam jest poprzez umieszczanie nagłówków związanych z newsów na swojej stronie. Następnie po prostu podać link z hasłem do oryginalnego artykułu. Pomoc dla małych firm w internecie nie musi być oryginalny. Należy jednak być użyteczna dla ludzi, którzy czytają swojej stronie internetowej. Zawartość którą wybrać dla Twojej witryny internetowej będzie pokazać klientom, że zależy Ci na tyle na temat informacji, że jesteś dostarczanie im, aby opublikować linki do oryginalnych artykułów. Informacje te mogą obejmować wszystko, od zagadnień związanych ze zdrowiem nowych elementów do informacji na temat rodziny. Upewnij się, że dokładnie podać swój źródeł i nie kopiować bez zgody artykułów się.
http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik
Zmiana Strony zbyt często
Nawet jeśli chcesz, aby Twoja witryna jest nowa i dynamiczna również nie chcesz zmieniać zbyt często. Ludzie, którzy korzystać z Internetu cieszą się ze swoich ulubionych witryn i chcesz je znać. W przypadku zmiany strony startowej zbyt często może zmylić ludzi, którzy przychodzą do witryny trochę rzadziej. Można również uruchomić ryzyko narażania swojego pozycjonowania w wyszukiwarkach, jeśli nie utrzymywać pewnego rodzaju spójność na stronie głównej. Kiedy jest aktualizacja treści na stronie głównej chcesz się upewnić, że nie mylisz ludzi. Po wprowadzeniu zmian do grafiki lub treści nie powinna zmienić sposobu swojej stronie wyglądu i odczuć. Regularne użytkowników witryny powinny być w stanie znaleźć te same informacje, że zawsze znajduje się na stronie głównej. Krótko mówiąc, nagłówki i narzędzia nawigacyjne na stronie głównej nie powinna nigdy się zmienić. Zmiana treści i obrazów z innych treści i zdjęć z zachowaniem oryginalnych witryn funkcjonalność. Strony główne, które są zgodne nadają uczucie komfortu dla użytkowników. Jeśli Twoi klienci uczą się spodziewać spójności będą także nauczeni polegania na jakości obsługi klienta. Wtedy mały biznes online, zdobywając zaufanie swoich klientów jest synonimem niezawodności.
http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik
http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik
Dynamiczna strona domowa
Jednym ze sposobów, że można mieć stale zmieniającymi się do strony startowej jest projektowanie różnych stron, a następnie obracać je co miesiąc. Weź kilka tygodni do projektowania różnych pomysłów na stronie głównej. Tworzenie losowych promocji strony, które zawierają wiadomości, który jest ponadczasowy, lub które sezonowych zdjęć z ogłoszeń, takie jak „Specials Holiday”. Podczas projektowania różnych funkcji dla Ciebie strony startowej naraz jesteś zmuszony patrzeć na strategie marketingowe dla co najmniej jednego roku. Pozwoli to zaoszczędzić sporo czasu od kiedy to nie będą myśleć o treść strony domu około 12 miesięcy. Web developer może umieścić na stronach skrypt obracania lub wykorzystanie funkcji automatycznego zamykania. Następnie można obrócić na stronach, aby podkreślić nową porada każdego miesiąca lub w celu promowania opisywany produkt. Na stronie głównej witryny jest bardzo podobny do okładki czasopisma. Ludzie chcą oglądać stronę główną, która ma inne fotografie i przynajmniej raz w miesiącu. Nie będziesz chciał zmieniać całą zawartość witryny, aby znaleźć się na stronie głównej jak to zablokują twoją stronę. Wybór jednej lub dwóch funkcji, aby wyróżnić każdy miesiąc jest bardziej efektywne. Reszta treści witryny powinny być dobrze zorganizowane w pozostałych stronach witryny. Kiedy będziesz gotowy, aby zaktualizować stronę domu wszystko, co musisz zrobić, to pobrać zawartość z innych stron internetowych. Dzięki temu nie zawsze konieczności tworzenia nowej zawartości, ale reorganizacji aktualnej treści, tak aby ludzie nie myśleli, że to nic nowego.
http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik
http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik
środa, 18 maja 2011
Tworzenie E-Booka
Dowiedzieć się należy, co chcesz powiedzieć i zacznij pisać konspekt. Zarys może być trochę elastyczny, ale powinien zawierać wszystko, co chcesz napisać w swojej książce. Na przykład w mojej książce napisałam zarys, który dał dania z czerwonego mięsa, dania z makaronu, dania z kurczaka, dania rybne, lunche, śniadania, deserów, a nawet strona potraw. W ten oto sposób rozpoczęła się moja książka. Należy również wymyślić chwytliwą nazwę dla Ciebie e-book, które będą odbierane w wyszukiwarkach. W przypadku korzystania z wielu, będzie to zazwyczaj dobrze. Mam tytuł mojej książki „Jedz 100 tanich dań”. Jedz i tanie są również dobre słowa kluczowe, które zostaną wykryte w tytule. Chcesz się upewnić, że e-book tytuł oddaje charakter książki. To dlatego, że chcesz, aby przyciągnąć ludzi, którzy będą szukać tych informacji w Internecie. Wiele osób, którym sprzedałam moją książkę znaleźli ją, wyszukując „jeść i tanie” w Google, Yahoo czy innych wyszukiwarkach.
Ponownie, jest to dobre, czy można dostać e-book na około 50 stron. Ale nie panikuj, jeśli jest powyżej lub poniżej. To jest twoja książka i możesz mieć ją długą lub krótką jaką chcesz. Jest lepiej, jednak mając krótszą książkę niż dłuższą książkę e-book. Powodem tego jest fakt, że obejmuje ludzi z uwagą krótszą w Internecie. To jest coś, co chcą czytać szybko, więc czasami lepiej jest krótszy tekst. Można również regulować ceny książki jeśli chcesz. Mniejszych rozmiarów książka może zostać wyceniona znacznie taniej niż długa książka. Czasami może pracować na Twoją korzyść, jak niektórzy ludzie będą gotowi zapłacić 17 złotych za książkę, a nie 40 zł. Jeśli nie jesteście w stanie stworzyć sobie książki, ale macie pomysł na to, co chcieliby Państwo wprowadzić na rynek, można wynająć pisarza. Pisarz to ktoś, kto napisze książkę dla Ciebie, za opłatą, i pozwoli mieć wszystkie prawa do książki. Następnie można umieścić swoje nazwisko na książkę tak, jakbyś to napisał. Dzieje się tak cały czas na świecie w pisaniu. Większość autobiografii jest pisane przez pisarzy.
Jak znaleźć pisarza? Idź na strony takie jak: www.elance.com lub www.getafreelancer.com i reklamować pisarza. To jest darmowa i znajdziesz kilka pisarzy, którzy są chętni do pracy i pisania książki dla Ciebie, za odpowiednią cenę. Można spojrzeć na próbki pracy przed wyborem, który chcesz zrobić. Możesz również skorzystać z usług depozytowych, które są przewidziane przez te strony. Chroni to zarówno Ciebie jak i pisarza. Nie płać pisarzowi, kiedy z góry nie wiadomo, jak wiele osób będzie miało pieniądze i rezygnuj. Korzystanie z usługi Escrow gwarantuje, że otrzymasz produkt zadowalający. Gdy e-book jest tworzony, musisz umieścić go w formacie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to zobacz link:
http://www.jak-pompować-wielkie-zyski-internetowe.interkursy.pl
wklej link w wyszukiwarkę.
http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik
Ponownie, jest to dobre, czy można dostać e-book na około 50 stron. Ale nie panikuj, jeśli jest powyżej lub poniżej. To jest twoja książka i możesz mieć ją długą lub krótką jaką chcesz. Jest lepiej, jednak mając krótszą książkę niż dłuższą książkę e-book. Powodem tego jest fakt, że obejmuje ludzi z uwagą krótszą w Internecie. To jest coś, co chcą czytać szybko, więc czasami lepiej jest krótszy tekst. Można również regulować ceny książki jeśli chcesz. Mniejszych rozmiarów książka może zostać wyceniona znacznie taniej niż długa książka. Czasami może pracować na Twoją korzyść, jak niektórzy ludzie będą gotowi zapłacić 17 złotych za książkę, a nie 40 zł. Jeśli nie jesteście w stanie stworzyć sobie książki, ale macie pomysł na to, co chcieliby Państwo wprowadzić na rynek, można wynająć pisarza. Pisarz to ktoś, kto napisze książkę dla Ciebie, za opłatą, i pozwoli mieć wszystkie prawa do książki. Następnie można umieścić swoje nazwisko na książkę tak, jakbyś to napisał. Dzieje się tak cały czas na świecie w pisaniu. Większość autobiografii jest pisane przez pisarzy.
Jak znaleźć pisarza? Idź na strony takie jak: www.elance.com lub www.getafreelancer.com i reklamować pisarza. To jest darmowa i znajdziesz kilka pisarzy, którzy są chętni do pracy i pisania książki dla Ciebie, za odpowiednią cenę. Można spojrzeć na próbki pracy przed wyborem, który chcesz zrobić. Możesz również skorzystać z usług depozytowych, które są przewidziane przez te strony. Chroni to zarówno Ciebie jak i pisarza. Nie płać pisarzowi, kiedy z góry nie wiadomo, jak wiele osób będzie miało pieniądze i rezygnuj. Korzystanie z usługi Escrow gwarantuje, że otrzymasz produkt zadowalający. Gdy e-book jest tworzony, musisz umieścić go w formacie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to zobacz link:
http://www.jak-pompować-wielkie-zyski-internetowe.interkursy.pl
wklej link w wyszukiwarkę.
http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik
środa, 11 maja 2011
Jak korzystać ze Strategii Guerrilla w swoim produkcie na YouTube
Efektem tych strategii jest bardzo podobny do tradycyjnych kampanii usta słowo. Całkowity koszt będzie bardzo mały, ale potencjalne korzyści są ogromne. Jeżeli konsument widzi cel handlowy dla danego produktu w telewizji, będzie to miało jakiś wpływ, ale będą one prawdopodobnie zignorowane. Jednakże, jeśli ten sam konsument widzi wideo z YouTube niezależnie promowanie lub rekomendowanie lub nawet tylko przy użyciu produktu, są bardziej narażone na to aby rozważyć. To jest to samo, co słowo reklamy ustnej. Jeśli ktoś zadzwoni telemarketer polecić marki kawy, na przykład, konsumenci mówią do prawie wszystkich ignorować telemarketer. Jednakże, jeśli współpracownik poleca kawę im w pracy, jest znacznie bardziej prawdopodobne, aby spróbował. Istnieje wiele kreatywnych sposobów porządkowania na YouTube krótkich filmów, dzięki czemu produkt jest promowany, ale nie w sposób jawny, jak w tradycyjnej reklamie. Dzisiaj lepsze wyniki mogą być osiągnięte przez tajne, strategie marketingu partyzanckiego. Korzystanie z tej mniej niż oczywistej strategii będzie miało ogromny wpływ na potencjalnych klientów, i może uczynić go bardziej prawdopodobnym, że będą się starać o produkt. Jeśli to nie przyniesie spodziewanego efektu, korzystanie z serwisu YouTube jest bezpłatne, więc nie będzie wielkiej straty.
Guerilla marketing. Reklama na wojennej ścieżce
Jak trafić do znudzonych reklamami klientów? Należy postawić na partyzanckie akcje - przekonują eksperci. Guerilla marketing dociera do Polski.
Guerilla marketing uderza w miasto
- W marketingu partyznackim chodzi o zaskoczene odbiorcy, wywołanie efektu WOW. I dotarcie z przekazem w jak najbardziej zaskakujący, niekonwencjonalny sposób aby osiągnąć cele jak najmniejszym nakładem środków i sił – wyjaśnia Kosson.
Taka forma marketingu jest bardziej skuteczna niż tradycyjna reklama. Dlaczego? Jest bardziej zaskakująca, a co najważniejsze - jest nieoczekiwana.
Takie podejście wymaga dużej kreatywności i inwencji. Ale to się opłaca. Konsumenci zmęczeni kolejnymi, podobnymi do siebie reklamami. „bielszych od bieli” proszków do prania i tym podobnych produktów, nie zwracają uwagi na markę. A to może być dla niej zabójcze. Żeby więc wyrwać konsumentów z monotonii, agencje reklamowe sięgają po kolejne chwyty, nierzadko działając na granicy prawa. A wszystko po to, by przykuć uwagę.
Czy taka reklama jest skuteczniejsza?
Eksperci przekonują, że jest przede wszystkim bardziej widoczna. Zmusza odbiorcę do komunikacji, interakcji. Większość prowadzonych działań marketingowych w typie guerilla to aktywności niepowtarzalne, których forma pozwala na spersonalizowanie przebiegu danej kampanii, co w rezultacie przyczyni się do tego, że jej odbiorca staje się mimowolnym ambasadorem promowanej marki.
W dzisiejszym świecie napędzania konsumenta, może być niezmiernie trudne, aby skontaktować się z klientami. Chociaż istnieje wiele sprawdzonych i prawdziwych techniki marketingowych, wielu konsumentów jest odpornych lub nieświadomych ich. Nadszedł czas na nowe strategie i YouTube prezentuje wspaniałą okazją do rynku potencjalnym klientom w nowy sposób. Guerrilla marketing strategia w istocie powoduje, że strategie marketingowe odbywają się bez wiedzy klienta. To może być często bardziej efektywne niż tradycyjne strategie, ponieważ klienci nie unikają jej. Każdy może korzystać z YouTube, i to za darmo do przesyłania plików wideo. W związku z tym istnieje ogromna liczba użytkowników i potencjalnych klientów. Aby skutecznej strategii marketingu partyzanckiego na YouTube używać, to nie musi wyglądać jak jakiś marketing w ogóle.
Efektem tych strategii jest bardzo podobny do tradycyjnych kampanii usta słowo. Całkowity koszt będzie bardzo mały, ale potencjalne korzyści są ogromne. Jeżeli konsument widzi cel handlowy dla danego produktu w telewizji, będzie to miało jakiś wpływ, ale będą one prawdopodobnie zignorowane. Jednakże, jeśli ten sam konsument widzi wideo z YouTube niezależnie promowanie lub rekomendowanie lub nawet tylko przy użyciu produktu, są bardziej narażone na to aby rozważyć. To jest to samo, co słowo reklamy ustnej. Jeśli ktoś zadzwoni telemarketer polecić marki kawy, na przykład, konsumenci mówią do prawie wszystkich ignorować telemarketer. Jednakże, jeśli współpracownik poleca kawę im w pracy, jest znacznie bardziej prawdopodobne, aby spróbował. Istnieje wiele kreatywnych sposobów porządkowania na YouTube krótkich filmów, dzięki czemu produkt jest promowany, ale nie w sposób jawny, jak w tradycyjnej reklamie. Dzisiaj lepsze wyniki mogą być osiągnięte przez tajne, strategie marketingu partyzanckiego. Korzystanie z tej mniej niż oczywistej strategii będzie miało ogromny wpływ na potencjalnych klientów, i może uczynić go bardziej prawdopodobnym, że będą się starać o produkt. Jeśli to nie przyniesie spodziewanego efektu, korzystanie z serwisu YouTube jest bezpłatne, więc nie będzie wielkiej straty.
Pierwszym krokiem na drodze do podboju YouTube jest oczywiście stworzenie własnego kanału. To rodzaj publicznego profilu, w którym wyświetlane są udostępnione materiały wideo, ulubione klipy, znajomi oraz podstawowe informacje o właścicielu.
Dzięki kanałowi użytkownicy mają stały dostęp do publikowanych przez pracowników firmy treści. Tę ministronę należy oczywiście dopasować do wizerunku przedsiębiorstwa. Służą temu takie panele jak Ustawienia, Skórki i kolory oraz Moduły.
Dzięki rozbudowanemu mechanizmowi konfiguracyjnemu administrator kanału jest w stanie wybrać, które informacje będą wyświetlane internautom odwiedzającym profil. Firma może więc łatwo pochwalić się szybko rosnącą liczbą fanów czy promować najlepsze klipy wideo.
Samo stworzenie i dopasowanie profilu to jednak nie wszystko. YouTube oferuje kilka opcjonalnych funkcji, które warto wypróbować. Świetnym przykładem są napisy. Serwis dodaje je automatycznie, warto jednak je edytować i poprawiać.
Dzięki technologii staje się coraz bardziej powszechne niż kiedykolwiek, firmy i nawet początkujący przedsiębiorcy poszukują nowych sposobów, aby przyciągnąć uwagę klienta i sprowokować go do dokonywania zakupów. Ponieważ prawie każdy Tweets i aktualizacja ich statusu na Facebooku jest wiele razy w ciągu dnia, firmy muszą znaleźć unikalny sposób, aby ich punkt był w poprzek, w ładny sposób i na boisku a nie sprzedaż. Wejdź w świat YouTube. Podczas prawie każdego wyszukiwania w Internecie przyniosą co najmniej jeden hit YouTube, zastanawianie się nad słowem YouTube Marketing może być trudnym zadaniem.
Jeżeli chcesz czytać dalej to kliknij w link:
http://www.klucze-dosukcesu-marketing-na-youtube.interkursy.pl
http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik
Guerilla marketing. Reklama na wojennej ścieżce
Jak trafić do znudzonych reklamami klientów? Należy postawić na partyzanckie akcje - przekonują eksperci. Guerilla marketing dociera do Polski.
Guerilla marketing uderza w miasto
- W marketingu partyznackim chodzi o zaskoczene odbiorcy, wywołanie efektu WOW. I dotarcie z przekazem w jak najbardziej zaskakujący, niekonwencjonalny sposób aby osiągnąć cele jak najmniejszym nakładem środków i sił – wyjaśnia Kosson.
Taka forma marketingu jest bardziej skuteczna niż tradycyjna reklama. Dlaczego? Jest bardziej zaskakująca, a co najważniejsze - jest nieoczekiwana.
Takie podejście wymaga dużej kreatywności i inwencji. Ale to się opłaca. Konsumenci zmęczeni kolejnymi, podobnymi do siebie reklamami. „bielszych od bieli” proszków do prania i tym podobnych produktów, nie zwracają uwagi na markę. A to może być dla niej zabójcze. Żeby więc wyrwać konsumentów z monotonii, agencje reklamowe sięgają po kolejne chwyty, nierzadko działając na granicy prawa. A wszystko po to, by przykuć uwagę.
Czy taka reklama jest skuteczniejsza?
Eksperci przekonują, że jest przede wszystkim bardziej widoczna. Zmusza odbiorcę do komunikacji, interakcji. Większość prowadzonych działań marketingowych w typie guerilla to aktywności niepowtarzalne, których forma pozwala na spersonalizowanie przebiegu danej kampanii, co w rezultacie przyczyni się do tego, że jej odbiorca staje się mimowolnym ambasadorem promowanej marki.
W dzisiejszym świecie napędzania konsumenta, może być niezmiernie trudne, aby skontaktować się z klientami. Chociaż istnieje wiele sprawdzonych i prawdziwych techniki marketingowych, wielu konsumentów jest odpornych lub nieświadomych ich. Nadszedł czas na nowe strategie i YouTube prezentuje wspaniałą okazją do rynku potencjalnym klientom w nowy sposób. Guerrilla marketing strategia w istocie powoduje, że strategie marketingowe odbywają się bez wiedzy klienta. To może być często bardziej efektywne niż tradycyjne strategie, ponieważ klienci nie unikają jej. Każdy może korzystać z YouTube, i to za darmo do przesyłania plików wideo. W związku z tym istnieje ogromna liczba użytkowników i potencjalnych klientów. Aby skutecznej strategii marketingu partyzanckiego na YouTube używać, to nie musi wyglądać jak jakiś marketing w ogóle.
Efektem tych strategii jest bardzo podobny do tradycyjnych kampanii usta słowo. Całkowity koszt będzie bardzo mały, ale potencjalne korzyści są ogromne. Jeżeli konsument widzi cel handlowy dla danego produktu w telewizji, będzie to miało jakiś wpływ, ale będą one prawdopodobnie zignorowane. Jednakże, jeśli ten sam konsument widzi wideo z YouTube niezależnie promowanie lub rekomendowanie lub nawet tylko przy użyciu produktu, są bardziej narażone na to aby rozważyć. To jest to samo, co słowo reklamy ustnej. Jeśli ktoś zadzwoni telemarketer polecić marki kawy, na przykład, konsumenci mówią do prawie wszystkich ignorować telemarketer. Jednakże, jeśli współpracownik poleca kawę im w pracy, jest znacznie bardziej prawdopodobne, aby spróbował. Istnieje wiele kreatywnych sposobów porządkowania na YouTube krótkich filmów, dzięki czemu produkt jest promowany, ale nie w sposób jawny, jak w tradycyjnej reklamie. Dzisiaj lepsze wyniki mogą być osiągnięte przez tajne, strategie marketingu partyzanckiego. Korzystanie z tej mniej niż oczywistej strategii będzie miało ogromny wpływ na potencjalnych klientów, i może uczynić go bardziej prawdopodobnym, że będą się starać o produkt. Jeśli to nie przyniesie spodziewanego efektu, korzystanie z serwisu YouTube jest bezpłatne, więc nie będzie wielkiej straty.
Pierwszym krokiem na drodze do podboju YouTube jest oczywiście stworzenie własnego kanału. To rodzaj publicznego profilu, w którym wyświetlane są udostępnione materiały wideo, ulubione klipy, znajomi oraz podstawowe informacje o właścicielu.
Dzięki kanałowi użytkownicy mają stały dostęp do publikowanych przez pracowników firmy treści. Tę ministronę należy oczywiście dopasować do wizerunku przedsiębiorstwa. Służą temu takie panele jak Ustawienia, Skórki i kolory oraz Moduły.
Dzięki rozbudowanemu mechanizmowi konfiguracyjnemu administrator kanału jest w stanie wybrać, które informacje będą wyświetlane internautom odwiedzającym profil. Firma może więc łatwo pochwalić się szybko rosnącą liczbą fanów czy promować najlepsze klipy wideo.
Samo stworzenie i dopasowanie profilu to jednak nie wszystko. YouTube oferuje kilka opcjonalnych funkcji, które warto wypróbować. Świetnym przykładem są napisy. Serwis dodaje je automatycznie, warto jednak je edytować i poprawiać.
Dzięki technologii staje się coraz bardziej powszechne niż kiedykolwiek, firmy i nawet początkujący przedsiębiorcy poszukują nowych sposobów, aby przyciągnąć uwagę klienta i sprowokować go do dokonywania zakupów. Ponieważ prawie każdy Tweets i aktualizacja ich statusu na Facebooku jest wiele razy w ciągu dnia, firmy muszą znaleźć unikalny sposób, aby ich punkt był w poprzek, w ładny sposób i na boisku a nie sprzedaż. Wejdź w świat YouTube. Podczas prawie każdego wyszukiwania w Internecie przyniosą co najmniej jeden hit YouTube, zastanawianie się nad słowem YouTube Marketing może być trudnym zadaniem.
Jeżeli chcesz czytać dalej to kliknij w link:
http://www.klucze-dosukcesu-marketing-na-youtube.interkursy.pl
http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik
Subskrybuj:
Posty (Atom)