środa, 11 maja 2011

Jak korzystać ze Strategii Guerrilla w swoim produkcie na YouTube

Efektem tych strategii jest bardzo podobny do tradycyjnych kampanii usta słowo. Całkowity koszt będzie bardzo mały, ale potencjalne korzyści są ogromne. Jeżeli konsument widzi cel handlowy dla danego produktu w telewizji, będzie to miało jakiś wpływ, ale będą one prawdopodobnie zignorowane. Jednakże, jeśli ten sam konsument widzi wideo z YouTube niezależnie promowanie lub rekomendowanie lub nawet tylko przy użyciu produktu, są bardziej narażone na to aby rozważyć. To jest to samo, co słowo reklamy ustnej. Jeśli ktoś zadzwoni telemarketer polecić marki kawy, na przykład, konsumenci mówią do prawie wszystkich ignorować telemarketer. Jednakże, jeśli współpracownik poleca kawę im w pracy, jest znacznie bardziej prawdopodobne, aby spróbował. Istnieje wiele kreatywnych sposobów porządkowania na YouTube krótkich filmów, dzięki czemu produkt jest promowany, ale nie w sposób jawny, jak w tradycyjnej reklamie. Dzisiaj lepsze wyniki mogą być osiągnięte przez tajne, strategie marketingu partyzanckiego. Korzystanie z tej mniej niż oczywistej strategii będzie miało ogromny wpływ na potencjalnych klientów, i może uczynić go bardziej prawdopodobnym, że będą się starać o produkt. Jeśli to nie przyniesie spodziewanego efektu, korzystanie z serwisu YouTube jest bezpłatne, więc nie będzie wielkiej straty.

Guerilla marketing. Reklama na wojennej ścieżce

Jak trafić do znudzonych reklamami klientów? Należy postawić na partyzanckie akcje - przekonują eksperci. Guerilla marketing dociera do Polski.
Guerilla marketing uderza w miasto
- W marketingu partyznackim chodzi o zaskoczene odbiorcy, wywołanie efektu WOW. I dotarcie z przekazem w jak najbardziej zaskakujący, niekonwencjonalny sposób aby osiągnąć cele jak najmniejszym nakładem środków i sił – wyjaśnia Kosson.
Taka forma marketingu jest bardziej skuteczna niż tradycyjna reklama. Dlaczego? Jest bardziej zaskakująca, a co najważniejsze - jest nieoczekiwana.
Takie podejście wymaga dużej kreatywności i inwencji. Ale to się opłaca. Konsumenci zmęczeni kolejnymi, podobnymi do siebie reklamami. „bielszych od bieli” proszków do prania i tym podobnych produktów, nie zwracają uwagi na markę. A to może być dla niej zabójcze. Żeby więc wyrwać konsumentów z monotonii, agencje reklamowe sięgają po kolejne chwyty, nierzadko działając na granicy prawa. A wszystko po to, by przykuć uwagę.
Czy taka reklama jest skuteczniejsza?
Eksperci przekonują, że jest przede wszystkim bardziej widoczna. Zmusza odbiorcę do komunikacji, interakcji. Większość prowadzonych działań marketingowych w typie guerilla to aktywności niepowtarzalne, których forma pozwala na spersonalizowanie przebiegu danej kampanii, co w rezultacie przyczyni się do tego, że jej odbiorca staje się mimowolnym ambasadorem promowanej marki.
W dzisiejszym świecie napędzania konsumenta, może być niezmiernie trudne, aby skontaktować się z klientami. Chociaż istnieje wiele sprawdzonych i prawdziwych techniki marketingowych, wielu konsumentów jest odpornych lub nieświadomych ich. Nadszedł czas na nowe strategie i YouTube prezentuje wspaniałą okazją do rynku potencjalnym klientom w nowy sposób. Guerrilla marketing strategia w istocie powoduje, że strategie marketingowe odbywają się bez wiedzy klienta. To może być często bardziej efektywne niż tradycyjne strategie, ponieważ klienci nie unikają jej. Każdy może korzystać z YouTube, i to za darmo do przesyłania plików wideo. W związku z tym istnieje ogromna liczba użytkowników i potencjalnych klientów. Aby skutecznej strategii marketingu partyzanckiego na YouTube używać, to nie musi wyglądać jak jakiś marketing w ogóle.
Efektem tych strategii jest bardzo podobny do tradycyjnych kampanii usta słowo. Całkowity koszt będzie bardzo mały, ale potencjalne korzyści są ogromne. Jeżeli konsument widzi cel handlowy dla danego produktu w telewizji, będzie to miało jakiś wpływ, ale będą one prawdopodobnie zignorowane. Jednakże, jeśli ten sam konsument widzi wideo z YouTube niezależnie promowanie lub rekomendowanie lub nawet tylko przy użyciu produktu, są bardziej narażone na to aby rozważyć. To jest to samo, co słowo reklamy ustnej. Jeśli ktoś zadzwoni telemarketer polecić marki kawy, na przykład, konsumenci mówią do prawie wszystkich ignorować telemarketer. Jednakże, jeśli współpracownik poleca kawę im w pracy, jest znacznie bardziej prawdopodobne, aby spróbował. Istnieje wiele kreatywnych sposobów porządkowania na YouTube krótkich filmów, dzięki czemu produkt jest promowany, ale nie w sposób jawny, jak w tradycyjnej reklamie. Dzisiaj lepsze wyniki mogą być osiągnięte przez tajne, strategie marketingu partyzanckiego. Korzystanie z tej mniej niż oczywistej strategii będzie miało ogromny wpływ na potencjalnych klientów, i może uczynić go bardziej prawdopodobnym, że będą się starać o produkt. Jeśli to nie przyniesie spodziewanego efektu, korzystanie z serwisu YouTube jest bezpłatne, więc nie będzie wielkiej straty.

Pierwszym krokiem na drodze do podboju YouTube jest oczywiście stworzenie własnego kanału. To rodzaj publicznego profilu, w którym wyświetlane są udostępnione materiały wideo, ulubione klipy, znajomi oraz podstawowe informacje o właścicielu.
Dzięki kanałowi użytkownicy mają stały dostęp do publikowanych przez pracowników firmy treści. Tę ministronę należy oczywiście dopasować do wizerunku przedsiębiorstwa. Służą temu takie panele jak Ustawienia, Skórki i kolory oraz Moduły.
Dzięki rozbudowanemu mechanizmowi konfiguracyjnemu administrator kanału jest w stanie wybrać, które informacje będą wyświetlane internautom odwiedzającym profil. Firma może więc łatwo pochwalić się szybko rosnącą liczbą fanów czy promować najlepsze klipy wideo.
Samo stworzenie i dopasowanie profilu to jednak nie wszystko. YouTube oferuje kilka opcjonalnych funkcji, które warto wypróbować. Świetnym przykładem są napisy. Serwis dodaje je automatycznie, warto jednak je edytować i poprawiać.
Dzięki technologii staje się coraz bardziej powszechne niż kiedykolwiek, firmy i nawet początkujący przedsiębiorcy poszukują nowych sposobów, aby przyciągnąć uwagę klienta i sprowokować go do dokonywania zakupów. Ponieważ prawie każdy Tweets i aktualizacja ich statusu na Facebooku jest wiele razy w ciągu dnia, firmy muszą znaleźć unikalny sposób, aby ich punkt był w poprzek, w ładny sposób i na boisku a nie sprzedaż. Wejdź w świat YouTube. Podczas prawie każdego wyszukiwania w Internecie przyniosą co najmniej jeden hit YouTube, zastanawianie się nad słowem YouTube Marketing może być trudnym zadaniem.

Jeżeli chcesz czytać dalej to kliknij w link:

http://www.klucze-dosukcesu-marketing-na-youtube.interkursy.pl


http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik

Brak komentarzy: